Ultraljud

Igår åkte vi till Västervik för rutinultraljudet. Allt såg bra ut och det var mysigt att få se bebisen igen. Han var rätt lugn i magen, men viftade lite med armarna och höll dom framför ansiktet :) Det är fortfarande en lillebror i magen, så vi har inte trott fel hehe. Med Travis fick vi åka på två extra ultraljud, ett för att kontrollera moderkakan och ett för tillväxt. Nu låg moderkakan rätt redan nu så vi behövde inte åka på något extra för den skull. Får se om vi behöver åka på tillväxtul denna gång. Travis kom ut och vägde 3340 så det var bara i onödan, för magen växte och likaså han :)

Igår tackade jag även ja till en tjänst så jag har med andra ord en heltidstjänst att börja på direkt efter examen. Känns bra och väldigt kul! Nu är det äntligen på riktigt. Det är 44 dagar kvar till examen och för första gången på evigheter så känns det som man kan ta på målet. Ska bli superkul att komma igång att jobba, och jag hoppas jag får må bra så jag kan köra på tills lillebror vill titta ut :) Jag valde mellan två tjänster, men denna kändes bäst eftersom jag inte ska jobba hela terminen ut. Är tacksam för att jag har ett jobb att gå till, och förhoppningsvis även komma tillbaka till efter mammaledigheten. 










Kommentarer

Kom ihåg






Trackback