Svar till Maria

Maria om Matstrejk:
Går det inte med potatis/majs? Jag köpte sempers i början och sen gjorde jag egen. I min egna blandade jag i lite persilja också :) hoppas det löser sig!!

Vill du länka ditt inlägg om gratis produkter man får innan fl? Skulle tipsa en kompis och kommer inte ihåg alla :P vet att du skrev om dem förra våren.



Svar: Nej det funkar tyvärr inte med det heller. Testade i början att koka egen potatis också, men icke. Men får nog testa det igen och blanda i något mer nu när han är lite äldre :) Persilja kanske funkar :) Visst länkar jag det!



I detta inlägget kan ni hitta tips på sidor när ni kan beställa hem saker gratis när man väntar barn. Det var dock förra våren jag gjorde den, så det är inte säkert alla funkar! :) Men inlägget hittar ni iallafall HÄR!










Kommentarer
» Maria

Tack! :)



Surt, sa räven. Sötpotatis? Det kommer ju annars när han är redo. Men visst är det bra att försöka. Elsa ville inte ha burkmaten i början. Men nu får hon den & den funkar bra. Så med lite trilsk kanske det går. Men inte så det klöks.

Finns massa bra recept här om inte annat! http://www.hippbarnmat.se/index.php?id=289&cat=|M2|M3|M4 :)


Kom ihåg






Trackback