Matstrejk

Det känns inte som jag har så mycket att skriva just nu. Händer inget speciellt i livet. Vi har varit ute på en blåsig promenad idag. Travis har matstrejkat ett par dagar. Han vet precis skillnaden på när det kommer mat eller efterrätt på skeden. De är smarta de små liven. Idag mutade jag honom med att han fick hålla skeden själv vilket resulterade med mat överallt, men han fick i sig lite också så det får man väl ta. Jag undrar när han ska lära sig att tycka om potatis. Det är liksom inte lönt att ta fram det för hans äckelmin åker fram direkt och maten ur munnen fortare än kvickt.

Var inne och tog en kik på konsum idag. De hade fått upp de nya mejerikylarna, frysarna och även väggarna. Det kommer bli skitsnyggt. Nu börjar det närma sig öppningen. Torsdag vecka 24 är det satt så nu är det all in sista veckorna, mycket kvar att göra. Det ska bli så skönt när det öpnnar igen. Och det ska bli jättekul att få jobba där i början när det är nyöppning :)









Kommentarer
» Maria

Går det inte med potatis/majs? Jag köpte sempers i början och sen gjorde jag egen. I min egna blandade jag i lite persilja också :) hoppas det löser sig!!



Vill du länka ditt inlägg om gratis produkter man får innan fl? Skulle tipsa en kompis och kommer inte ihåg alla :P vet att du skrev om dem förra våren.


Kom ihåg






Trackback