Sparkat igång en ny vecka

Måndag igen och veckorna bara rullar på. Om exakt en vecka sitter vi på ett plan som tar oss till sol och värme på Cypern. Det ska bli så underbart att komma iväg på semester tillsammans med hela familjen. Det ser vi verkligen fram emot här hemma! Idag har vi varit på öppna förskolan en sväng. Det känns skönt att ha något att göra på våra lediga måndagar än att bara sitta hemma och glo, Imorgon är det dags för förskola, har velat om jag ska ha Travis hemma för att undvika att han blir sjuk men han får gå två dagar denna vecka iallafall. Han saknar sina kompisar så det känns elakt mot honom annars. Han hinner förhoppningsvis piggna till sig tills på måndag isåfall. Denna vecka ser lugn ut för min del annars. Träningar, bamsegympa, match och fira mormor som fyller 70 år imorgon står på schemat. Sen blir det en hel del packning såklart, och det ser jag inte fram emot haha. Som tur är flyger vi klockan sex på kvällen från Växjö så man slipper stressa iväg på morgonen och det är väl tur. Jag är som ett irrvarv för jag vill alltid ha med tillräckligt, men inte heller för mycket. Sen måste allt ligga smidigt till och jag vill veta vart allt befinner sig för att se till att inget blir glömt. Har aldrig rest med en bebis förut så det kan ju bli spännande.
 
Jag tänker vagn, filtar, leksaker, blöjor, gröt, ersättning (ifall att), nappflaska, våtservetter, skedar, puré, uv-kläder, hatt, mini-apotek och mycket ombyten. Är det något jag glömt?
 
 
Lilla älskligen delar ut små godispåsar på dopet :)
 
 






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback