Ny design

Vad tycker ni om min nya design här på bloggen? Jag tycker den blev supersnygg, det blev stilrent och snyggt med den nya headern. Tack snälla Lisa för hjälpen med allt, jag är jättenöjd. Idag gör vi som alla andra dagar, kryper ner i soffan och tittar på tv. Jag orkar ju aldrig vara uppe och se på paradise så jag tittar alltid på avsnittet dagen efter. Igår missade jag även hollywoodfruar eftersom jag tränade så det måste jag se på också. Önskar jag kunde ta mig i kragen och orka göra något någon dag, men det kommer väl framöver hoppas jag. Det är riktigt kallt ute nu med så man har inte lust att gå ut på en promenad heller tycker jag. Idag skulle de springa groddenloppet på förskolan. Travis var taggad haha! Jag frågade om vi skulle klä på honom överdragsbyxorna innan de skulle gå ut. Fick till svar "nä mamma då kan jag inte springa fort" haha. Han är en riktig liten vinnarskalle just nu, det ska tävlas hit och dit och det är väldigt jobbigt att förlora. Får väl se sen när jag hämtar honom hur det har gått :) 
 
 
Såhär ser det ut på soffan bredvid mig just nu, jag hoppas han sover en stund till för det behöver han :)
 
 
 






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback