Tatuering

Efter helgen är äntligen barnen piggare. Jag trodde också att jag var det, men idag har jag känt mig lite dålig igen. Tror det är lite sömn som behövs :) Helgen har varit väldigt lugn. I fredags spelade jag innebandymatch fast jag inte mådde så bra så det var jobbigt. I lördags plockade vi fram julpynt och ljusstakar och gjorde det julfint här hemma. I söndags tog jag mig sovmorgon, en lång dusch och åt frukost i lugn och ro haha. Efter det fixade vi lite här hemma, byggde ihop Colins byrå bland annat. Sen blev det pizza och soffhäng hela kvällen. Lugnt och skönt med andra ord! Vädret har inte varit på topp direkt med regn och blåst så det har nog varit skönast att hålla sig inne.
 
Idag var Travis på 4-års kontroll på bhv. Där skulle vi göra ett syntest bland annat. Vi får komma och göra om det gör det var någon som inte kunde koncentrera sig tillsist haha. Eller så ser han dåligt helt enkelt men jag hoppas det går bättre i januari när vi gör om det. Jag har hunnit med att tatuera mig idag också. Körde konturer för någon månad sen och idag skuggade vi det, la till text och fyllde ut den. Blev superbra! Passade även på att tatuera in Colins namn under Travis namn på insidan av överarmen. Får ta en bättre bild på allt när det läkt för nu är det mest rött och svullet :)
 
 
 
 
 









Kommentarer

Kom ihåg






Trackback