Saknar värmen

Gud vad jag längtar tillbaka till Cypern! Värme sol och inga måsten, det vill jag ha igen. Synd att det är så fruktansvärt dyrt att åka utomlands annars hade jag velat åka i vinter. Vi får väl försöka spara ihop lite pengar och se om man kommer iväg i vår istället. Man bli inte miljonär av att vara mammaledig direkt, men jag hoppas verkligen vi kan komma iväg under 2016. Jag har varit utomlands 7 gånger tror jag. Kreta tre gånger, Mallorca två gånger, Zakynthos en gång och Cypern en gång. Alla ställen har varit bra men jag är mest svag för Kreta tror jag. Riktigt god mat, trevliga människor och fin strand. Däremot är det inte så barnvänligt eftersom det blir djupt direkt så det är inget ställe jag tänker åka med barnen till. Där var Mallorca och Cypern mycket bättre, Zakynthos också för den delen. Där var vi när jag var gravid med Travis så man kunde inte riktigt njuta av värmen på samma sätt. Får se vad nästa resemål blir :)
 
 
 
 
 






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback