Trött och sliten mamma

Jag har i princip varit ensam med båda barnen sen jag skrev förra inlägget så därför har det inte blivit någon uppdatering här. Travis var sjuk hela förra veckan, förkyld och hostig så jag har haft händerna fulla. Han har inte varit dålig utan har velat leka ändå. Colin, som lillebror numer heter, har också varit förkyld och är fortfarande. De första två nätterna sov han på mitt bröst hela nätterna. Nu börjar det bli bättre men han har svårt att andas om mornarna när det täpper igen näsan. Men även att jag inte fått sova något har det bara varit att gå upp och underhålla Travis om dagarna, så jag är väldigt sliten och väldigt trött nu. Jag hoppas Colin börjar sova bättre när förkylningen snart släpper förhoppningsvis. Det är inte alltid lätt inte, man får vara glad om man får duscha utan att någon börjar skrika och är hungrig, glad över det lilla i livet ni vet :) 

Mamma och Jennifer har ställt upp och bjudit på mat i helgen så jag sluppit styra med det iallafall. Idag var Travis tillbaka på förskolan igen. Jag och Jennifer passade på att dra till Vetlanda en sväng för shopping, men jag hittade ingenting som föll mig i smaken. Det fanns ju i princip bara magtröjor och genomskinliga linnen och jag har ingen lust att gå runt och visa min degmage med bristningar på i det i sommar hehe. Får väl hoppas de får in lite roligare kläder snart så man har något att ha på sig i sommar. 











Kommentarer

Kom ihåg






Trackback