Långhelg

Helg igen och man blir allt lite veckovill när man går hemma. Vi har haft besök av Travis farbror med sambo i dagarna och det var uppskattat. Blir ju inte så ofta man ses när man bor så pass långt ifrån varandra. Igår var jag själv hemma med barnen när de drog iväg på shoppingrunda i Linköping. Vi var ute och åkte vagnen hela dagen sen blev vi bjudna på grillat hos mamma. Har varit och köpt mig en begagnad syskonvagn. Hade inte tänkt köpa någon först men jag vill kunna ta lite snabba promenader i sommar så då duger denna vi köpte för en tusenlapp utmärkt. Travis vill inte åka på ståbrädan jag köpt och det var krångligt att ha den på vagnen för jag fick gå så konstigt vilket resulterade i ryggvärk. Travis gick hem från dagis själv i veckan men det tar ju sin tid och ibland vill jag bara kunna gå på och då är det smidigt att ha syskonvagnen. 

Idag har Travis varit iväg på kalas. Han är så stor min lilla grabb så jag kan inte fatta det. Han tjatar sönder min hjärna här hemma om dagarna och suger ur mig all energi (resten suger lillebror ut hehe), men jag skulle för allt i världen inte vilja ha det på något annat sätt än precis såhär. Är verkligen lyckligt lottad som fått två fina pojkar att dela mitt liv med :)

Kalasfin grabb :) 









Kommentarer

Kom ihåg






Trackback