Lammsläpp

Hej hörni!

Dåligt med uppdatering här men jag njuter av livet för tillfället. Lillebror är fortfarande namnlös, men vi jobbar på det :) Han är en nöjd liten bebis som äter hela tiden. Han vill inte ha nappen ännu utan vill hellre tutta på bröstet. Det innebär att jag inte får så mycket sömn för tillfället, men det blir snart bättre hoppas jag. Det känns som jag är vaken hela nätterna. Jag hinner somna, sen är det matdags igen. Så får jag somna om en stund, sen runt 4 är jag egentligen vaken till och från fram tills Travis kommer upp vid sjutiden. Blir knappa 4 timmars sömn per natt och då inte sammanhängde hehe. Så ja trött är man allt. Där emellan är det diverse blöjbyten också såklart. Börjar bli mindre än vad det var första dagarna iaf :) Så om nätterna hinner jag aldrig hamna i djupsömn utan jag drömmer och drömmer. Ändå kan jag inte vara lyckligare, trött men lycklig :) Men jag hoppas ungen sover om nätterna istället för på dagarna snart ;)

Idag gav vi oss ut på lammsläpp. Där hälsade vi även på kossorna och fikade ute i gräset. Mysigt att komma ut lite, dagarna blir lite roligare då. Viktigt för Travis att få komma ut och hitta på saker också :) Han är så fin mot sin lillebror. Ingen tendens till avundssjuka där inte, verkligen en perfekt ålder. Han hjälper mig med allt och förstår så himla mycket. Ibland känner man sig lite tjatig på honom stackarn, men allt är lite ovant med två barn i början såklart och det blir ju att det går ut över Travis. Han försöker såklart spela lite på det ibland också och dröjer gärna kvar lite extra när man ropar om han ska äta eller något. Ändå känns det så naturligt med en liten till i familjen, det känns komplett på något sätt :) 










Kommentarer

Kom ihåg






Trackback