Helgerna bara flyger förbi

Hej!

Ännu en renoveringshelg är över. Helt slut nu haha! Det börjar ta sig och på tisdag kommer de och lägger in nytt golv i köket så vi slipper gå runt på spacklade spånskivor. Det är damm och smuts överallt och det kliar i mina fingrar. Jag som verkligen inte kan ha det stökigt omkring mig och nu måste jag leva i detta smutskaos. Inte lätt! Nästa helg hoppas jag innerligt att allt på nedervåningen är klart, och då ska jag städa hela helgen. Nu måste det bli rent och snyggt! Vill inte ha kaos här hemma när bebis anländer, och det är ju mycket snart. Så nu gäller det att få ordning på stället :)

Travis har hjälpt till och underhållt sig själv. Han är verkligen världens snällaste unge. Det ska bli så skönt att kunna umgås med honom om kvällarna igen. Som tur är tycker han det är kul att vara med och styra, men det blir inte riktigt samma kvalitetstid det.   


Nähe nu blir det sängen och ladda för en ny arbetsvecka. 











Kommentarer

Kom ihåg






Trackback