Gphelgen

Ännu ett gp är avverkat i Målilla. I fredags var det lite skoj vid Konsum. Speedwaystarter och så kom Greg och skrev autografer. På kvällen kom Jennifer hit och satt hos barnen medan de sov och så åkte vi ut en sväng till festen ute på banan. Jag körde och var nykter då såklart, men hann med en sväng på dansgolvet iaf innan det var dags att bege sig hemåt innan Colin blev hungrig. Kul så länge det varade iaf :) Han sov gott när jag kom hem och en stund därtill. I lördags åkte Mattias, hans pappa och Susanne ut till banan och tittade på gpt. Jag satt ute på altanen med tända ljus och värmen på för fullt och tittade istället. Colin var vaken och sällskapade också. Jag hade en biljett, men det var ju fasiken sämst väder. Regn, rusk och kallt och ändå är det bara slutet av juli. 

I augusti blir det dop och vi har tänkt sitta ute på trädgården här hos oss, men det är ju frågan om det kommer att gå. Är verkligen tur att vi har Cypern att se fram emot i september, för denna semester känns riktigt dryg. Vi har knappt gjort något än och veckorna springer förbi. Vi åkte aldrig till Kolmården för vi fick besök istället av Mattias kompis så det står fortfarande på agendan att hinna med. Jag vill till Gbg också, tycker det är så himla mysigt där.


Nähe nu ska jag städa upp huset här hemma efter vi haft gäster för imorgon kommer det nya.


Igår blev Colin tre månader ❤️






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback