Tårta

I förmiddags var vi på skridskoskolan som vanligt. Det är stor skillnad från första gången, han har hittat balansen nu men det går inte så fort framåt än hehe. Han går mest runt på skridskorna,  men vi är bara på söndagarna och åker så vi får åka mer nästa vinter så tror jag det tar sig :) När vi kom hem lagade jag och Jennifer middag och bjöd morfar på. Vi gjorde klyftpotatis och fläskfilé på grönsaksbädd med sallad och vitlöksbröd till :) Sen åt vi min tårta och jag tyckte den var väldigt god faktiskt. Den kommer jag göra fler gånger. Travis garnerade den med bilar precis innan vi åt upp den.

Mer än så har inte hunnit med idag, var iväg och handlade en sväng också. Travis är i säng, jag har duschat och ligger i soffan och väntar på att min andra hälft ska komma hem :)










Kommentarer

Kom ihåg






Trackback