Overallväder

Pjuuuuuh för dessa stressiga mornar innan förskolan alltså haha. Idag började vi klä på oss fem över halv nio, men vi var ändå inte klara förrens fem i nio. Var riktigt kallt imorse så det tog sin tid med overaller och termosar hehe. Jag passade på att shoppa varsin overall till barnen när det var black friday erbjudanden på jollyroom förra veckan. Travis fick en didriksson, men den var lite stor. Jag valde 110 för han har det i vissa byxor. Men väljer jag storlek 100 så kanske det inte passar hela vintern tänkte jag, så den får vara lite stor. Svårt sånt där med storlekar. Colin fick en nordbjörnoverall i storlek 74, får hoppas den passar hela vintern också. Riktigt varm och go var den iallafall :)
 
Idag skulle de åka skridskor på dagis så hoppas det gick bra. Skridskoskolan börjar på söndag så då tänkte vi börja gå med Travis iår igen :) Jag och Colin har slöat oss sen vi kom hem. Vi har ingen tv eller internet och har inte haft sen i fredags. Telia stängde av det för de trodde att vi hade fått fiber fast vi inte har det. Skitkul! Det tar tydligen två veckor att starta upp det igen så vi får helt enkelt vänta tills de kommer och gräver klart fibern. Längtar verkligen tills det för det suger att vara utan tv. Jag har alltid tvn på hela dagarna för jag tycker det blir så tyst annars. Speciellt nu när Colin ligger och sover, knäpptyst i hela huset haha. 
 
 








Kommentarer

Kom ihåg






Trackback