Sjukstuga

Bacillerna däckade oss alla. Vi har varit ute hela helgen och fixat i trädgården inför dopet, och i lördags började jag känna att jag fick ont i halsen. Igår fick jag feber också och förkylning och hosta. Travis hostar och snorar än och igårkväll blev Colin dålig också. Hans ögon är helt kladdiga och han snorar och nyser om vartannat. Detta var verkligen precis vad vi behövde, not! Har massor att stå i denna vecka för att fixa det sista till dopet. Är lite kvar att baka, sen servettvikning och städning. Det tar sin tid det och om båda barnen är hemma så lägg på den dubbla tiden haha. Idag fick Mattias vara hemma från jobbet för jag mår så pass dåligt att jag inte orkar ta hand om två sjuka barn själv. Ber till högre makter att vi piggnar på oss fort så dopet blir av.








Kommentarer

Kom ihåg






Trackback