Feber

Ännu en helg har passerat. Igår var vi i Vetlanda och shoppade lite. Travis behövde nya skor så han fick ett par nya gympaskor till dagis, gummistövlar och ett par foppatofflor. Han var inte sig själv och precis innan vi åkte hem kände jag att han var jättevarm. Det var feber som krupit sig på, så han låg hela kvällen igår stackarn. Han var hemma med Mattias medan jag åkte och överraskade Maria med en babyshower. Det blev en jättetrevlig kväll med tacos, kladdkaka, lekar och massa prat :) Natten har inte varit så rolig för Travis har vaknat flera gånger och varit törstig stackarn. Inte konstigt så varm som han var inatt.

Hade hoppats på att han skulle vara piggare idag, men han har legat i soffan och sängen hela dagen lång. Han vill inte göra något och har knappt ätit. Vi sov middag tillsammans förut också, så mysigt. Man får passa på för så still ligger han aldrig annars :) Jag somnade aldrig, men det var skönt att bara ligga där bredvid honom och blunda en stund. Vi har fått passa upp på honom ordentligt idag med dricka, kuddar, bärhjälp till toan, servera mat och filt som ska på och sedan av haha. Han har legat som en liten kung på soffan och gett oss order. Ikväll när jag hade lagt honom för natten så ropade han på mig efter en stund. Jag öppnade hans dörr och frågade vad han ville, varpå han säger att jag glömde ju säga att jag älskar dig mamma. Han är så go lilla älsklingen, han säger så ofta och det är lika mysigt att höra varje gång. 










Kommentarer

Kom ihåg






Trackback