Ullared

Godkväll!

Helgen har varit riktigt bra. I fredags efter jobbet drog hela familjen till leklandet och spenderade kvällen där. I lördags var Mattias iväg på speedway och Travis och jag gick en sväng på marknaden. Han åkte karuseller, köpte en klubba och en Dora-ballong haha 😊 Sen var han nöjd! Efter det slog vi oss ner på soffan, trötta allihop. Jennifer och Henrik var också här! På eftermiddagen bjöd mamma och mini oss på kinamat och så avslutades kvällen med ett långt bad :) Igår hade Mattias och jag barnvakt eftersom vi skulle till Ullared. Hur mycket folk som helst var det, men vi hittade ändå mycket saker. Köpte bland annat födelsedagspresenter och julklappar till Travve, lampor, gardiner, hygienartiklar, underkläder och inredningsprylar. Nu har vi lite saker att fylla övervåningen med iaf. Vi kom hem sent och då var det bara att säga godnatt till Travis direkt.

Jag har varit i Kalmar idag och imon ska jag upp och jobba. Svider i ögonen kan jag säga! Gått upp kl sex i helgen och vardagar ringer klockan 5.40 så jag känner att jag behöver ett break nu. Allt rullar på utan något stopp med plugg och jobb, och ibland känner man bara att man vill ha en paus och hinna andas. I helgen ska Mattias iväg till Danmark så då blir det inte många pauser haha. Har pluggat varenda helg i en månads tid nu, är förmodligen därför jag känner så. Vill bara få vara!













Kommentarer

Kom ihåg






Trackback