Skridskoskola

Igår efter jobb och dagis åkte vi iväg till Vetlanda för lite shopping. Mattias behövde en ny innebandyklubba, och sen passade vi på att köpa skridskor och en hjälm till Travis. Nästa helg börjar nämligen skridskoskolan för hans åldersgrupp här i Målilla, och det är klart han ska vara med på det. Vi åkte skridskor ett par gånger förra året, men då var han lite för liten att uppskatta det, men i år tror jag minsann att han kommer tycka det är kul. Några av hans kompisar på förskolan ska också gå på det, så de kommer nog få det kul ihop minsann. Blir en en mysig söndagsförmiddag varje helg när hela familjen är borta vid bandybanan tillsammans :)
 

Igår skickade jag in min uppsats inför handledningen som är på fredag, så just nu har jag uppehåll i skrivandet. Hade inte hunnit skrivit så mycket ändå eftersom jag har jobbat. Imorgon är det jobb på schemat igen, sen måste vinterdäcken på bilen. Det blev halt och kallt väldigt plötsligt, så det är bäst att de åker på nu innan det blir ännu värre med vädret. Annars händer det inte så mycket för tillfället. På fredag har jag min handledning över skype och jag hoppas på att få höra positiva saker hehe, och att det inte är alldeles för mycket att ändra i det jag skrivit hittills. Annars ser jag fram emot helgen då Travve och jag ska storstäda hela huset och julpynta :) Måste köpa en ny ljusstake till Travis rum också, den gamla han har är så liten sen är det några lampor som är trasiga på den. Det verkar vara några lampor som inte går att få tag på någonstans heller.

 

 

 

 







Kommentarer

Kom ihåg






Trackback