Nytt i garderoben

Igår jobbade jag hela dagen med uppsatsen, och jag kom en bit iallafall. Fick inte svar på mejlet förrens på kvällen så jag fick göra på mitt sätt helt enkelt. Hon svarade lite annorlunda mot vad jag tänkt, men det känns ändå som jag har en idé nu på hur jag ska göra. 

Idag var första dagen på jobbet. Det gick bra, mycket att ta in såhär i början bara men det kommer bli bra. När man vikarierar är det skillnad för då behöver man inte sätta sig in i saker på samma satt. Nu är det på riktigt liksom när man har en egen klass, och det känns spännande. Jag hade tänkt att jobba med uppsatsen när jag kom hem, men idag orkade jag inte. Får försöka sätta mig ner imorgon efter jobbet. Tycker inte om när jag bara hinner sitta korta stunder, det känns så meningslöst. Sitter hellre hela dagar, men det blir svårt att hitta tid för att kunna sitta en hel dag nu. Får bli helger helt enkelt. Bara 4 veckor kvar nu tills den ska in för första gången!

Travis fick lite nya förskolekläder på posten idag. Det går alltid åt, men det är svårt med storlek just nu för han är något mitt emellan. 92 kan han ha i många kläder, men i vissa är det för litet. Och 98/104 kommer oftast i sådan dubbelstorlek och det är lite för stort, speciellt byxorna. Men nu fick det bli 98 i dessa kläder. Det får vara lite stort :)










Kommentarer

Kom ihåg






Trackback