Speedwayhelg

I helgen har det mest varit lugnt. Travve är fortfarande hostig och förkyld. Vi har i alla fall varit iväg på lite speedway, och i lördagskväll blev vi bjudna på mat i Vimmerby till gpt. Söndagkväll och måndagkväll har gått åt till att göra en opponering. Fick ihop lite kommentarer tillslut iaf :) Igår jobbade jag hela dagen också. Det är elevens valvecka på skolan så jag hjälper till på idrotten.

Idag har jag dock inte varit där. Idag har vi haft provopponering i Kalmar. Åkte med syster imorse eftersom hon behövde ta bilen till skolan. Smidigt! Det gick väl bra, men det är så sjukt jobbigt att sitta still och lyssna mellan 8-13. Fick lite kommentarer på vad som ska ändras så får väl försöka sätta mig med det någon kväll. Vill bara bli färdig med detta, blir less av bara tanken att öppna upp dokumentet. Blö på skiten! Hoppas verkligen att ändringarna inte tar lång tid och att det är så gott som färdigt inför den riktiga opponeringen som är om två veckor. Är svårt att avgöra vad man ska göra för ändringar för alla tycker ju olika... Vill mest bara bli godkänd så jag kan bocka av vårterminen. 

Travve på speedway i söndags 😊 Så gulliga kinder när de blir ihoptryckta haha. 










Kommentarer

Kom ihåg






Trackback