Beställning från kicks

Godkväll!
 
Handledningen gick bra igår, fick lite ändringar som jag fixade till imorse innan jag började jobba. Skickade tillbaka det idag för att se så vi uppfattade varandra rätt och fick några kommentarer till. Ska fixa till de små ändringarna i helgen tänkte jag. Fick även besked att deadline ändrades från måndagmorgon till tisdagkväll. Det känns skönt för då behöver jag inte stressa lika mycket med att skriva i helgen. Är alldeles för stressad i kroppen just nu. Och vet ni hur det ger uttryck för mig? Jag får finnar, världens sämsta hy och spänningshuvudvärk. Det glammiga livet som student ni vet! Kan nog inte nämna tillräckligt hur skönt det ska bli att lämna universitetsstudierna bakom sig. Har aldrig haft problem med finnar osv innan, inte ens i tonåren. Kunde få någon finne då och då, men det senaste året har min hy blivit kaos. Har aldrig innan i mitt liv haft så mycket finnar som jag har nu. Hela mina kinder är rödprickiga, vet inte riktigt vad jag ska göra åt det heller. Det enda som hjälper är nog att inte stressa, men den möjligheten finns inte förrän sommaren kommer om hjärnan får "vila" litegrann. Jag beställde nyss smink och ansiktsgrejer från kicks. Allt sånt tog slut samtidigt denna gång så räkningen kommer bli saftig. Man får ju i alla fall försöka underlätta för hyn lite. Hemklickat den här gången blev lite ansiktsmasker, ansiktstvätt, mascara, ögonbrynspenna, nagelfilar och lite tillbehör som gått sönder :) Skulle egentligen köpt en nytt solpuder också för mitt har gått sönder, men då har man såklart oturen att min färg var slut. Som sagt så rinner det lätt iväg på den sidan, är så mycket man vill ha :) Ändå använder jag inte så mycket smink, men basgrejer vill man alltid ha hemma.
 
Är riktigt trött efter den här intensiva veckan så snart blir det sängen så man orkar gå upp imorgon. Hoppas Travis sover till minst 8 =) I helgen har vi inget speciellt planerat. Jag tänkte sola lite imorgon så man känner sig lite fräschare. På söndag är det dags för innebandyupptakt för mig och Mattias ska iväg på speedway.
 
Det här är mina favoriter från kicks. Det första två tuberna är ansiktsmasker som luktar jättegott och jag upplever att de fungerar bra på min hud. Den tredje är en skrubb som gör huden i ansiktet jättelen. Bredvid den är en ansiktstvätt och sedan ett ansiktsvatten från Lumene som jag använder som ska ge en mattare hy. Vet inte riktigt om de ger en matt hy, men det tar bort smink bra och huden känns ren och fräsch efter att man tvättat sig med det och baddat på lite ansiktvatten. Denna gång testade jag även att köpa dagkrämen från samma märke, får se om den är bra också. Har kört på apotekets egna dagkräm innan.
 
 
 
 
 
 
 
 






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback