Vikariat

Som jag misstänkte har jag haft hektiska dagar sen jag skrev här sist i måndags. Jag har vikarierat måndag-torsdag. Superkul! Dock har jag inte hunnit lägga så mycket fokus på pluggandet som jag skulle behövt. Sitter på tåget hem nu från seminariet, och jag blev godkänd såklart, men idag var jag väldigt dåligt påläst kände jag. Men det gick ändå, prata är jag bra på som tur är haha. Nu är därmed halva terminen avklarad. Väntar bara på att få tillbaka vfu-uppgiften och slutuppgiften på kursen som skulle komma nästa vecka, sen kan man släppa det helt. Nästa halva av våren väntar examensarbete, introt drar igång på måndag. Hoppas min handledare godkänner mitt ämne och att jag kommer igång att skriva direkt. Nä nog om skolan!

Innan jag drog hem idag mötte jag upp Sandra och käkade lite lunch. Blev en snabbis men vi hann ändå prata lite, och det är alltid trevligt :) Nu sitter jag på tåget hem som sagt, och jag vill egentligen bara vara hemma. Så himla skönt väder ute idag ju! Igår var första riktiga gången jag styrketränade sen alla jäkla sjukdomar. Körde först volleyboll i skolan och sen två redskapslektioner på det. Innan jag drog hem körde jag rygg/ben på gymmet, och hemma på kvällen körde jag mage/armar. Så ja jag behöver inte beskriva hur min träningsvärk är idag va haha? Skönt att vara igång igen nu är det bara hålla i, hoppas på att ha samma motivation som förra året vid slutet av våren. Jäklar vad jag tränade då, och kul var det!


Trevlig helg på er :)










Kommentarer

Kom ihåg






Trackback