Träningssug

Har varit så skönt med hemmastudier idag. Har legat på soffan och bläddrat lite i böckerna och halvglott på en inspelad föreläsning. Sen satte jag igång med skrivandet, men då var det dags att hämta hem Travve på dagis så jag hann inte riktigt färdigt. Får fortsätta imorgon helt enkelt :) När Mattias kom hem från jobbet drog vi ut på en promenad i blåsten. Skönt ändå och jag var genomsvett i vinterjackan. 

Lagade god torsk i ugn med massa grönsaker när vi kom hem. Efter maten tränade Mattias, men jag fick snällt sitta och titta på... Vill bli helt frisk nu så jag också kan köra igång med styrketräningen igen, min rygg behöver verkligen det. Skulle egentligen vilja köpa ett gymkort, men får se hur det blir med det. Finns vissa maskiner som är svåra att ersätta med övningar hemma, speciellt de som är för ryggen. Detta får mig att ångra mig big time att jag slutade i höstas när jag var så uppe i det och kosten som hörde till. 

Ligger på soffan och tittar på teen mom nu, sen blir det sängen :)

Godaste fikat, engelska scones med grädde och sylt :)










Kommentarer

Kom ihåg






Trackback