Ny cykel

Igår var en sån dag då man inte hinner med så mycket. Kom hem från praktiken vid 5, åt mat och åkte till träningen i princip. När jag kom hem blev det duschen och sängen direkt, så den dagen är inte så mycket att orda om. 

Idag slutade jag tidigt, så jag hämtade Travis på dagis och så drog hela familjen till Vetlanda. Jag skulle titta på en ny cykel till mig, behöver verkligen en ny för min gamla står och rostar sönder. Den cykeln som jag tittat på hemma på datorn hade inte kommit in än, och jag orkade inte vänta för det var inte säkert att det fortfarande var rea då. Så jag kikade på modellen ovanför den, lite dyrare och lite bättre kvalité. Den kändes bra så den fick följa med hem. Nypriset var 4999 och på rean var den nedsatt till 3999. Just i Vetlanda hade de även 20 % på alla varor denna vecka så den blev ju ännu billigare än så. Dessutom ingick ett års stöldförsäkring, kanonbra ju. Gjorde ett riktigt kap med andra ord, och bästa av allt är att denna inte rostar :)

Travis vaknade redan halv 6 imorse, så han var riktigt trött ikväll och det tog inte många minuter innan han somnade gott i sin säng. Jag tittar lite på tv just nu, men sen får det bli sängen. 










Kommentarer

Kom ihåg






Trackback