Long time ago

Hallå på er!

Får åter igen be om ursäkt för min dåliga uppdatering. Har haft mycket i huvudet och kände att jag behövde en paus från tekniken. Telefonen har mest legat orörd den också, men här kommer en liten snabb update iallafall. Sist jag skrev var förra torsdagen och då var det dags för helg. Låg sjuk hela helgen och missade där med sista innebandymatchen, det gör ont än. Så jävla tråkigt! Drog mig till praktiken i måndags och har kört på hela veckan, var ju min sista vecka nu. I onsdags blev jag sjuk igen, och är det fortfarande. Vet inte vad jag gjort för att förtjäna detta, har varit sjuk senaste månaden i princip. Suger att inte kunna träna!

Så ni har alltså inte missat så mycket i mitt liv... har kommit hem, lagt mig och vilat sen har det varit dags att sova för natten typ. Har så dåligt samvete över att inte jag inte har umgåtts med Travis så mycket som jag vill på senaste tiden, och när vi väl gjort de ska han bara trotsa. Efter en vecka på dagis är han hemsk med det, sen rer det upp sig tills idag i princip och då är det dags att åka till dagis imorgon igen. 

Igår var jag på årsfest med innebandyn. Var en trevlig kväll med god mat, men den slutade rätt tidigt för min del för huvudet hänger inte med. Är så förkyld fortfarande att jag inte kan andas med näsan över huvudtaget och har inte kunnat sen i onsdags, sjukt att det inte ens blir lite bättre. Iaf så fick jag ett pris som hette "spelarnas val". Det uppskattade jag väldigt mycket. Jag är ju kapten i laget, och har själv spelat sen jag var 13 år. Därmed vet man lite hur det fungerar, och att spela i ett lag med nybörjare i princip är inte alltid lätt. Men det är något jag själv valt och vill, och jag hoppas verklingen ingen tror att jag på något sätt försöker vara överlägsen. Jag vill bara hjälpa till, och som kapten ska man ju vara den som peppar och håller humöret uppe både på plan och utanför den. Så det kändes kul att folk röstat på mig, för det är precis det jag försöker med. Blev förvånad för jag trodde inte jag skulle få det eftersom det finns många andra som verkligen var värda den också. 

Avslutade helgen med utelek och med en cykeltur med Travis. Nu kör vi igång en ny vecka och det kommer kännas konstigt att inte åka till praktiken imon. Har trivts så bra ihop med min handledare, det var liksom vi. Vi funkade bra ihop och hon lärde mig så mycket. Tar verkligen med mig allt, och känner mig väldigt glad över att få avsluta den sista praktiken på bästa möjliga sätt. 










Kommentarer

Kom ihåg






Trackback