Egen müsli

Godkväll!

Har haft två dagar bestående av jobb på förmiddagen och plugg efter lunch. Rätt skönt faktiskt. Ligger före med det jag ska, och det känns riktigt bra när man hinner med det man ska. Är fortfarande förkyld så har inte kunnat träna än, börjar bli riktig less på att det inte blir bättre. Annars är läget under kontroll. Händer inte så mycket i livet just nu, längtar mest till sommaren så ytterligare en termin på universitet är gjord och det är varmt och skönt ute.

Idag har Mattias och jag gjort egna biffar till middag. Farligt gott, kan ju trycka i sig hur många som helst. Efter middagen fick jag ett ryck och slängde ihop en egen müsli, och den blev hur god som helst. Undrar varför jag aldrig gjort det innan, för det var jätteenkelt och smidigt. Det kommer jag absolut göra fler gånger. Imorgon är det dags för seminarie i Kalmar igen, känner mig inte direkt pepp på det. Dock är det bara att bita i det sura äpplet och åka och få det avklarat. 

Nu blir det soffhäng och sängen om en stund, klockan ringer kvart i fem. 










Kommentarer

Kom ihåg






Trackback