Långledigt

Hej på er!

Hoppas ni haft en bra långledighet, för det har jag haft. Iallafall en effektiv sådan med mycket städ, plock och fixande :) Har även varit iväg på speedway och haft Tim och Matilda här på en grillkväll. Den avslutades med att åka till Kalmar och titta på syster som hade studentbal igår. Har även blivit lite av det tråkiga, plugg med andra ord. Sitter just nu och fixar det sista inför imorgon. Imorgon ska jag till Kalmar för sista gången denna termin på opponering. Blir en heldag så jag åker bil imorgon. Jag hoppas verkligen det går bra, och att det bara blir småfix att ändra tills den slutgiltiga versionen ska in för bedömning på söndagskväll. Spyr lite varje gång jag behöver öppna upp dokumentet så håll tummarna för att det inte blir så många fler gånger. 

Travis och jag har hoppat studsmatta och varit och storhandlat idag. Han ska med överallt och styra och hjälpa till. Det får han så gärna även om allt tar liiiite längre tid :) Ser fram emot nästa vecka för då ska jag och Travis ha kvalitetstid hela veckan, vi ska på student och så är det gp såklart :) Kvalitetstiden och att bara hinna landa i allt har inte infunnit sig de två senaste månaderna. Ska bli så skönt att bara kunna koncentrera sig på annat än att oroa sig för skolan, och då menar jag mest Travis såklart. Han behöver mer uppmärksamhet från mig. Bara en termin kvar sen, då är det all in för nu ska jag bli klar med detta. 

Så fin ❤️








Kommentarer

Kom ihåg






Trackback