Stressig dag

Avslutningen på skolan gick bra igår, vi såg på film och fikade. Hann i princip bara hem och vända sen var det dags för kvällsjobb på Konsum. Åkte hem och la mig direkt eftersom jag visste att det skulle bli en lång dag idag, och det har det varit också. Travis blev jätteledsen när jag skulle åka imorse. Han saknade mig sa han och ville inte att jag skulle åka. Lilla gubben! Inte likt honom, men han har inte varit sig själv sen han tog spruta i måndags. Vet inte om det blev något där, för vi känner inte riktigt igen honom. Hoppas det blir bättre snart!

Idag har det varit väldigt stressigt, mycket folk och mycket att göra. Har inte haft långtråkigt någon gång iaf, får se det så :) Känner mig riktigt sliten nu när man har kommit hem och satt sig ner och slappnar av i soffan. Jag hoppas det bjuds på sovmorgon imorgon för jag är riktigt trött. Travis vaknade kvart över sex idag, så tippar inte på det. Men han kanske somnar om om vi har tur. Imorse skulle jag upp så då ville han såklart inte somna om :)

Nehe imorgon väntar en ledig dag med Travis, ska bli underbart skönt!










Kommentarer

Kom ihåg






Trackback