Nyår 2013

Igår firade vi nyår med min syster och två kusiner med respektive. Det blev en jättetrevlig kväll med god mat och massa spelande. Travis höll låda ända till raketerna, sen åkte vi hem och la honom. Precis så man vill fira in det nya året, lugn och skönt. Vi åt exotisk planka med potatisgratäng till middag, sen hade jag gjort vit chokladmousse med hallon till efterrätt. Farligt gott är det! Idag har vi inte gjort många knop här hemma. Vi sov till klockan 10 allihop, sen har vi legat och myst i sängen hela förmiddagen. Vi tog en tupplur mitt på dagen allihopa på 2 timmar haha. Alltså rutiner just nu, var är det? Imorgon är det dags att börja med dom igen för allas skull tror jag :)
 
Imorgon ska jag åka till Malin och fixa lite på uppsatsen, sen ska vi skicka in den inför provopponeringen som är på tisdag. Sen tänkte Mattias och jag ta en sväng till Vimmerby ev och kika på nya garderober till sovrummet.
 
 
Bilder från nyår :)
 
 
 






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback