Ny design

En tjej som heter Julia har hjälpt mig att göra en ny design på bloggen, visst blev den fin? :) Tack för det! Nu var det ett par dagar sen jag loggade in här. Jag kör en sammanfattning av min vecka.
 
Måndags: Fixade en ny opponering trots allt. Tränade på kvällen, mer än så blev det inte.
Tisdags: Jag var i Kalmar och opponerade hela dagen lång. Vi fick lite komplettering på vårt arbete.
Onsdags: Jag var hos Malin i Hultsfred och skrev klart kompletteringarna. Tränade innebandy på kvällen.
Torsdags: Vikarierade på förmiddagen, åkte hem och lagade pannkakor till lunch och sov middag med Travve. Sen var vi ute och lekte och tog en promenad med pulkan.

Då är vi framme på idag, fredag. Idag har jag också vikarierat i idrott hela dagen. Jag har haft trx, simning och bordtennis. Rätt skön dag med andra ord. Min plånbok med alla kort i plus körkort har blivit stulen i helgen, så idag var jag och tog ett nytt foto till körkortet. Gjorde det på lunchen efter trx:en, blev ju sådär får jag säga haha. Nu är det gjort i alla fall! Ett himla styr med att spärra och beställa nya kort, tråkigt att folk inte kan låta andras grejer vara bara.
 
För övrigt får vi nog kalla Travis för blöjfri nu. Sen vi började med belöningssystemet förra helgen har det gått jättebra. Nattblöjan har varit torr sen i lördagsnatt så inatt fick han sova utan och det gick alla tiders. Har inte hänt en enda olycka här hemma, och han säger till när han är kissnödig hela tiden. Fast med nummer två är det värre, han vill helst i göra det. Vi har frågat honom om han vill ta på en blöja och göra det i den, men nä det vill han inte heller. Så kan han inte hålla på länge till, snart fattar han väl att han måste gå på pottan. Vi får tjata och tjata, och på dagis säger han typ 10 gånger att han är bajsnödig men sen kommer det inget. Så ja det är väl problemet just nu, minns inte ens sist han gjorde det. Kom hem till en febrig liten kille idag, så vi får väl mysa hela kvällen lång på soffan han och jag. Inte helt fel det. Trevlig helg på er!
 
 
 
 
 
 
 






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback