Juldagen

Igår lekte jag och Travis hela dagen lång, riktig kvalitetstid :) Vi byggde ihop hans lego som han fick i julklapp, han lagade mat och bjöd på och så byggde vi ihop tågbanan. Däremellan var vi ninjas och slogs med svärd, vi pusslade och så var vi ute och lekte i den lilla snön som kom på julaftonskvällen. Var helt slut sen haha, han har sån energi lilla killen :) 

Mattias var ute och roade sig igårkväll så när jag lagt Travis blev det ensamt. Jag satt och bläddrade på datorn och hittade avsnitten med en unge i minuten som jag såg på medan jag väntade Travis. Så jag körde igång och såg på ett par avsnitt och satt och grät lite för mig själv hehe. Så häftigt och nu vet man ju precis vad de går igenom. Blev inte direkt sugen på att föda barn, måste vara värre andra gången när man redan vet hur allt känns och går till. Sist var jag mest peppad, men den peppen har inte infunnit sig än. Lite för tidigt kanske, får hoppas den kommer :)

Idag gav vi oss ut på annandagsshopping i Kalmar. En lugn och skön dag ändå. När man inte är ute efter något speciellt är det mycket roligare att gå och strosa runt i alla affärer. Vi åt god mat och fikade på Ikea innan vi begav oss hemåt. Var ett under att jag fick med Mattias haha ;)










Kommentarer

Kom ihåg






Trackback