Fransförlägning

Igår var jag och Emma i Oskarshamn och gjorde en ögonfransförlägning. Det blev jättebra, har lite svårt att vänja mig bara. Än så länge så har man fått tänka sig lite för när man gör vissa saker, men det blir säkert bättre när man vänjer sig. Det var underbart att vakna imorse och redan känna sig sminkad. Mascara är det enda som gör att jag ser pigg ut när jag har så ljusa ögonfransar naturligt, och det enda smink jag egentligen använder. Jag hoppas det håller sig bra, och att man kan fortsätta göra detta för det verkar väldigt smidigt. Sen vet jag inte riktigt hur mycket det sliter på ens egna ögonfransar, men jag hoppas inte att det är så mycket. Det tog ca en och en halv timme att sätta i det, och nu ska det hålla mellan 3-5 veckor ungefär innan man åker och fyller på dom igen. 
 
 
 
Close up :)
 






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback