En dag ute i snön

Idag har vi varit ute och åkt pulka. Travis kraschade det första han gjorde, sen ville han inte åka mer haha. Han åkte med mig efter det en gång, men sen ville han bara dra pulkan och leka i snön. Det måste komma lite mer snö så det blir enklare att åka bara :) Han åkte snowracer som Mattias fick dra också. Jag var helt slut av att gå upp och ner för backen haha. Man känner sig ju inte så smidigt direkt va. 

Vi grillade korv och drack varm choklad ute som vi hade fixat, så mysigt. Solen kom fram och värmde en sväng medan vi grillade också. Ja det är allt bra härligt att vara ute i det sköna vädret. Man får lite mer energi av frisk luft och dagsljus och det märks tydligt hos mig just nu. Behöver all extra energi jag kan få. Det märks att jag har ansträngt mig mycket nu på sistone för magen blir helt stenhård och drar ihop sig om kvällarna. Inte så att det gör ont direkt, men det blir ömt och man vill bara ligga ner och vila :)

Mattias tittar på hockey och jag ligger på soffan under filten och tittar på fler avsnitt av en unge i minuten :) Travis sover förhoppningsvis gott inatt.










Kommentarer

Kom ihåg






Trackback