Speedway

Blev en lugn kväll igår med god mat :) Kom hem runt halv två, var riktigt skönt att komma i säng i tid. Konstigt nog kan man aldrig sova länge när man väl får. Iaf så var vi uppe runt elva, får iaf passa på att ligga och dra sig medan man får chansen. Vi åt frukost, sen hämtade jag hem Travve. Han var jättetjurig när jag kom, himla roligt att hämta hem honom då ;)

Hämtade honom så tidigt eftersom vi skulle iväg på speedway i Västervik. Vi hann knappt en mil innan Travve somnade som en stock. Det var likabra att han fick sova när han han var så trött och tjurig. När vi kom fram hade han istället överenergi och pratade med alla möjliga haha. Inte blyg han inte! Kom hem runt halv åtta och då blev de en snnabbdusch och sängen för Travis. Tog en stund innan han somnade men nu sover han nog gott. Det är precis vad jag ska göra också. Tar på krafterna att vakna flera gånger om nätterna och sen gå upp 5.30 ;)


Hahah som sagt, trött kille. Sover med lite halvöppna ögon precis som mig fast jag är värre ;)










Kommentarer

Kom ihåg






Trackback