Paradise

God kväll!
 
Det blev aldrig någon speedway i tisdags pga regnet, men vi fick äta väldigt god mat i alla fall :) Annars händer det inte så mycket i mitt liv förutom jobb. Vill slå ihjäl klockan varje morgon när den ringer 5.30. Det är alldeles för tidigt för mig. Ändå försöker jag komma i tid i säng om kvällarna, men det verkar inte hjälpa. Idag har Travis och jag varit ensamma hemma. Mattias är iväg på speedway, och då har Travve passat på att leva rövare haha. Vi tog en promenad efter att jag hämtat honom på dagis, sen tittade vi på pippi, käkade middag och sen har vi styrt med lite hushållssysslor. Ibland kan han vara hjälpsam minsann, men lite bus kan han inte hålla sig ifrån. Kvällen fick avslutas i badkaret eftersom han hade lim i hela facet sen dagis och grus i hela håret hade han också. Nu sover han gott och jag gottar mig med choklad framför paradise hotel. Denna gamling orkar såklart inte vara vaken ända till elva och titta på det, så jag får alltid titta dagen efter. Egentligen är det bara riktig dynga så vet inte riktigt varför jag tittar på det.
 
Imorgon är det äntligen fredag, underbart! I helgen kommer Mattias mamma med sambo och umgås lite med oss. Vet inte riktigt vad det ska hitta på, men jag hoppas det blir sovmorgon i helgen iaf. Det är ett måste efter den här veckan =)
 
 
 






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback