Bakat bröd idag

Helgen bestod av shopping, jobb och rensning här hemma typ. I fredags var vi iväg och handlade en bil till mig. Numer kör jag runt i en blå Peugeot 307 :) Väldigt nöjd med köpet så får hoppas att den håller ett bra tag nu. I lördags drog vi iväg till Linköping för inhandling av lite nya kläder. Hittade rätt mycket faktiskt så jag är nöjd :) Vi åt på pizza hut där med. Det var verkligen supergott, fräscht och trevlig personal där. Där kommer jag garanterat käka igen :) 

Annars har jag rensat massor i vårt datarum. Jag har organiserat om och rensat bland alla papper så nu sitter alla papper i pärmen och det är ordning och reda :) I söndags jobbade jag hela dagen och Mattias var på speedway så Travis var hos mamma och mini hela dagen. Låg efter med en söndag pga att jag bytte bort en helg tidigare i somras. 
Nu måndag och tisdag har Travis och jag klättrat på väggarna här hemma typ. Tråkigt väder och det finns inget att göra. Idag inledde vi dagen med att göra egen müsli och baka bröd iaf. Jätteenkelt bröd och det blev gott. Kan fixa recept och lägga in imorgon :) Annars har vi bara försökt att hålla lådan med att leka. Imorgon däremot får vi försöka hitta på något :)










Kommentarer

Kom ihåg






Trackback