Snart väntar en lugn helg

Hade en bra lämning på dagis imorse. De skulle precis ut till lekparken när vi kom, så jag fick en puss och kram sen var det hejdå. Det innebar att min dag började bra och att jag kunde åka vidare till Kalmar med gott samvete. I Kalmar väntade en hel eftermiddag med föreläsningar om mobbning och kränkningar. Ett faktiskt ganska intressant ämne ändå. Ett seminare väntar i det på måndag så imorgon måste jag förbereda för det så att jag klarar det. Vill inte hamna efter. Men det tar nog inte så lång tid, för sen vill jag ta helg :) Är så fruktansvärt trött hela tiden, och det är sjukt jobbigt. Vet inte vad det är med mig. Känns som det aldrig blir bättre, för nu har det varit såhär ett par veckor. Jaa minst sagt frustrerande för med en snart 2-åring i huset behöver man ha energi över när man kommer hem från skolan, och jag har ingen energi alls under hela dygnet. Aja det vänder väl snart hoppas jag...
 
Har fortfarande inga direkta planer för helgen, så får se vad som hittas på. Mattias ska iväg på speedway på lördag så då är vi ensamma. Har legat på soffan sen Travis somnade ikväll. Han styr så himla mycket innan han somnar. Tar nästan en timme för honom att somna inne på rummet. Får ta ett par vändor in dit, men sen hör man hur kan ligger och pratar med sig själv och styr, sen tillslut är det tyst haha. Ja han är rolig han :) Har tittat på lyxfällan och nu är det hela Sverige bakar som har seriepremiär idag. Kul att titta på tycker jag :) Jag älskar också att baka, men jag hinner typ aldrig och det är lite tråkigt.
 
 
 






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback