Säljer lite saker :)

Godkväll!

Sitter på soffan och tar igen mig efter en intensiv dag. Den har bestått av bokläsning inför tentan, samt satt post-it lappar på sidor som är viktiga i boken. Vi får nämligen ha med oss böckerna in på tentan, och då måste man såklart vara förberedd och dra nytta utav det :) Hann med en halv bok idag, det tar sin tid minsann. Det är bara två böcker till tentan, plus föreläsningarna då givetvis, men tentan är om två veckor så jag känner att jag är ute i god tid. Vi håller på med annat vid sidan av också, så det är lika bra att passa på med förberedelserna medans det är lugnt.
 
Hämtade hem Travis som vanligt efter pluggandet, är typ bara jag som hämtar/lämnar nu för tiden känns det som. Imorgon ska dock mamma lämna honom. Jag åker tidigt så Travis får åka till konsum och äta frukost, borsta tänder och hjälpa till lite innan mamma kör bort honom till den riktiga frukosten på dagis vid 7.30. Hoppas han sover hela natten så han orkar bli väckt tidigt imon :)
 
Kvällen har bestått av styrelsemöte med innebandyn och sen en träning på det. Riktigt kul att vara igång :) Seriepremiär redan nästa vecka, känns som man knappt hunnit träna något. Men det är bara att köra på! Sitter just nu och väntar på Mattias som varit iväg på hockeymatch. Vet inte om jag orkar vänta eller om jag beger mig till sängen snart. Klockan ringer 4.45 imorgon, så lite sömn skulle inte skada.
 
Säljer lite saker från Travis, hör av er om ni är intresserade :)
 
 
Till vänster helt NYA oanvända Paxkängor till hösten. Storlek 20, innermått 12,6. Pris 250:-
Till höger tygkänga från Pax, använda enbart ett fåtal gånger så det är väldigt bra skick på dom. Storlek 20, innermått 12,9. Pris 150:-
Till vänster höstkängor av märket Lejon i bra skick. Storlek 20, innermått 13,1. 200:-
Till höger vinterkängor av märket Lejon i bra skick. Storlek 19, innermått 12,9. 200:-
Från vänster mössa didriksson 100:- Tunn tygmössa "cool as me" 30:- Varm mössa till vintern från h&m i storlek 80, 50:-.
Snygg jacka som är nästintill oanvänd. Storlek 86/92, men skulle mer säga att det är som storlek 80/86, 100:-
Till vänster baseballjacka i storlek 68, 80:- Till höger, oanvänd (enbart tvättad) jeansjacka i storlek 68, 80:-
 






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback