Maxburgare

Det var ingen inflammation, bara ett envist virus som härjar i kroppen. Vilket betyder att det bara är att vänta ut det. Så drygt! Hade hellre sett att det var en inflammation, ätit lite antibiotika och sen hade det varit bra. Fast så bra var det tydligen inte. Hoppas det ger med sig snart helt enkelt. Dricker te, käkar zyx och sover med bomull i öronen. Har ni testat det? Asgött haha :) Hade tänkt stoppa i mig c-vitaminer i form av kiwi ikväll också, men mystiskt nog följde de inte med hem från affären när vi handlade förut. Jag är bombsäker på att jag la de i korgen, och Mattias säger att han inte packade upp några på rullbandet haha. Får åka och handla imon, frukt är ju så gott.
 
Ikväll stekte vi färska hamburgare som vi åt med maxbröd, maxdressing och grönsaker. Så himla lyxigt och gott :) Doppade morötter och gurkstavar i den goda sourcreme & pepperdippen från max till det också. Mätt och go efter det vill jag lova. Sen Travis somnat har tvn bjudit på idol och nu hollywoodfruar. Imorgon väntar också självstudier, uppgiften ska bli helt klar och inskickad och sen tänkte jag åka upp till bibblan och fixa kurslitteratur till nästa delkurs. Om jag orkar vill säga :) Måste fasiken passa på att vila också så jag blir frisk någon gång. För på torsdag är det en heldag i Kalmar igen som gäller. I helgen väntar även en Stockholmsresa, och då vill man helst må bra :)
 
 
 






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback