Lite bilder från överraskningsfesten

 
I fredags hade jag och min kusin Michaela ordnat en överraskningsfest för min syster som fyllde 18 år förra veckan. Vi hade bjudit in hennes gamla kompisar, och det blev verkligen lyckat. Jag hade pratat med Jennifers chef på praktiken så hon fick sluta tidigare, och när hon kom hem stod vi innanför hennes dörr och skrek grattis. Hon hade haft med sig tårta och bjudit arbetskompisarna på, och den höll på att flyga i luften när vi skrek haha. Så kul! Hon hade inte anat någon så vi hade verkligen lyckats. Jag och Michaela hade bakat en marängtårta med rice krispis och chokladkräm. Så himla god var den :) Jag hade även försökt mig på att göra cake pops för första gången. Så döm inte utseendet haha, det var svårt. Fast de blev riktigt goda så det tänker jag absolut göra flera gånger, ser lite festligt ut. Ena sorten var med singoalla citron och vit choklad, och den andra med ballerina kladdkaka och marabouchoklad.

Vi åt exotisk planka som min mamma hade fixat åt oss, och sen lekte vi lite lekar, hade frågesport och sen drog de vidare mot markandsfest. En annan som är gammal drog sig hemåt för jag var så trött haha. Tror förkylningen började leta sig på, för på lördagen när jag vaknade upp var jag inte pigg alls. En kul kvar var det i alla fall :)
 
Idag har jag försökt att läsa ut boken på 250 sidor med världens huvudvärk, gick sådär får jag säga. Tog en promenad för att rensa huvudet lite, men då blev det konstigt nog bara ännu värre. Är svårt att få in en bok i huvudet, så år se hur det går imon. Är väl bara prata lite så löser det sig säkert på seminariet. Nu ska jag glo på idol, sen blir det sängen tidigt så jag orkar upp imon.
 
 






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback