Läkaren idag

Nu är jag trött på min hals och mina öron så imorse ringde jag vårdcentralen. Fick en tid klockan ett som tur var. Har lämnat Travve på dagis, och jag sitter med ett arbete som ska vara klart på torsdag sen är första delkursen över. Snabba ryck i början när kurserna bara är på tre poäng. Ska snart ta mig ett break och käka lite lunch innan jag åker till läkaren. Hoppas jag får penicillin så detta försvinner någon gång. Efter det är det bara att hämta på dagis, och ha en lugn och skön tisdag :) Är så tråkigt att inte kunna träna. Det är det värsta med att vara sjuk. Känns som musklerna förtvinar, kommer få börja om på noll sen igen och det är inte roligt. Missar massor av innebandy också, jädra dagisbaciller! Behöver ett bättre immunförsvar helt enkelt haha. Hur bygger man upp det tro?
 
Travve fotar sig själv hehehe
 
 
 
 






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback