Kalas idag

Travis och jag gjorde en hel del nytta i förmiddags, vi tvättade och hängde tvätt, plockade in disk, skrev matlista, betalade räkningar, handlade, bytte sängkläder och lagade lunch :) Effektiva minst sagt. När det var dags att sova la jag mig också och vilade, så skönt. När Travis vaknade kom han in i vår säng, och så tittade vi på byggare bob. Sen hoppade jag in i duschen och gjorde mig iordning för vi skulle på kalas. Vi fick god mat och tårta, så det var trevligt. Vi tog vagnen dit, så vi promenerade hem och så fick Travis hoppa i badet och lägga sig. Konstigt nog somnade han direkt idag, hoppas även det innebär att han sover länge imorgon :) Jag sitter framför idol och väntar på att Mattias ska komma hem som varit på hockey. Mattias fixade äntligen datorn åt mig idag. Travis har haft sönder datorn, inte bara en gång utan två gånger haha!! Jag tänker aldrig låta den ligga framme längre, eller ha honom bredvid mig när jag har den öppen. Första gången gick hela systemet sönder, vet i fan hur han lyckades? Men Mattias kunde som tur var återställa allt, ett tag trodde jag att min uppsats som jag höll på med i två månader i våras hade försvunnit. Hade så varit fallet hade jag gråtit blod. Numer skickar jag alltid uppgifter till mig själv på mejlen ifall det blir något. Nu senaste gången har han lyckats med att ha sönder någon drivrutin för det gick knappt öppna dokument, det gick inte skriva ut, internet var inte anslutet stod det och den var allmänt seg. Nu är det windows 8 på den och allt verkar funka bra igen, skönt :D
 
Imorgon 10.40 går bussen mot Stockholm. Har skrivit ett helt a4 till barnvakterna haha. Man har sina rutiner, och jag tror att Travis mår bra av dom, sen är det inte lätt för dom att minnas allt kanske. Lika bra att skriva ner det till dom, för en annan går allt på rutin så det är inte så mycket konstigheter där. Det blir nog jättebra, men kontrollfreak som man är behöver jag ha koll hehe :) Ska bli kul att se på speedwayen imorgon, och det ska bli mysigt att sova på hotell bara Mattias och jag. På söndagen väntar hotellfrukost och shopping innan vi åker hemåt igen :)
 
 
Fick fina blommor av älsklingen i veckan :)
 
 
 






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback