Gp i Stockholm

God kväll!

Sitter just nu på bussen på väg hem till lilla Målilla. Igår kom vi fram till Sthlm runt 3 tiden, och då installerade vi oss på hotellrummen en stund. Sen drog vi vidare till friends arena. Vi stannade till på en pub och tog en cider/öl innan vi drog oss in på själva arenan. Träffade på många bekanta ansikten, och det var riktigt mäktigt att sitta där inne bland många andra tiotusentals människor :) Det bjöds på helt okej speedway, och stämningen var riktigt bra inne i arenan. Skönt att sitta inomhus och inte behöva bry sig om att vädret skulle kunna påverka tävlingen. 

Efter ett fint fyrverki var det dags att bege sig hemåt till hotellet igen. Synd att det inte gick vägen för svenskarna. Det tog ett bra tag innan vi äntligen låg i våra sängar och fick sova. Jag stoppade i öronproppar och somnade som en gris :)

Vi hade ställt klockan på halv 9. Jag var vaken vid 7, men somnade om. Vaknade igen och tittade på klockan som då var 5 över 9. Vi hade försovit oss haha. Jag hörde inte ett skit pga öronpropparna och min klocka hade ringt 30 min med massa upprepningar, men Mattias hade inte vaknat. Hur lyckas man haha? Han hade även ställt sin klocka en kvart senare utifall att, men den hade tydligen inte ringt heller. Flög upp och tog på oss, gjorde oss iordning och packade på en kvart sen åt vi frukost nere i lobbyn lite snabbt eftersom bussen in till stan gick vid 10. Hann precis! Blev lite shopping på stan, men jag tycker mest det är jobbigt i Sthlm. För mycket folk och för mycket kaos för att kunna koncentrera sig på shopping. Blev mest till Travv, bilder kommer imon :)











Kommentarer

Kom ihåg






Trackback