Sugarskull

Vad har hänt sen vi hördes av i tisdags? Hmm... Jo i onsdags mådde jag piss, så jag gjorde helt enkelt så att jag struntade i alla måsten och allt plugg och bara la mig i sängen. Där låg jag i två timmar och bara blundade, när jag vaknade till liv så mådde jag mycket bättre. Man behöver pausa ibland, och det är viktigt att verkligen låta kroppen vila när den säger ifrån. Nu mår jag bättre som sagt :)
 
I torsdags var jag i Kalmar och gjorde en redovisning av en bok jag läst kring funktionshinder. Ett väldigt givande seminarie och redovisningen gick helt okej. Har inte hört något annat så hehe. När jag kom hem körde vi ett städryck inför helgen så det är lite fint här hemma.
 
Idag har jag suttit i kön till tatueraren eftersom det är drop-in tider. Jag fick tid som nummer två. Min tatuering tog väldigt lång tid att rita upp så vi hann bara med konturerna på den idag. Är grymt nöjd med den hittills, det kommer bli såå snyggt när jag gjort andra sittningen då vi ska skugga den och göra en bakgrund. Frågan är bara när jag ska hinna med den sittningen, förhoppningsvis någon gång i slutet av november/början av december. Är tråkigt att gå runt med en halvfärdig tatuering, men jag har ju också något att se fram emot :)
 
 
Mattias är iväg på hockey och bubbis sover, så jag har egentid framför idol med kinapuffar och pepsi max :)
 
 
 






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback