Soffhäng

Travis vaknade som en väckarklocka precis som vanligt efter 6, så sovmorgon blev det inte idag direkt haha. Men eftersom Mattias är mer död än levande när han sover så låg vi kvar i sängen och myste jättelänge :) Det skulle aldrig funka när det är min sovmorgon, då skulle jag bli pigg och aldrig kunna somna om. Så jag har lite fördel där ;) Mattias hade inte ens hört att jag bar in honom och la han emellan oss haha. Travis låg där och babblade, men han bara sov och sov :) Farligt det nästan ju haha!

Vi låg och kikade på film i soffan hela
morgonen sen. Riktigt mysigt! Sen var det dags att åka på match. Fick spela center idag, och måste säga att vi var så jävla duktiga idag. Synd att vi inte var fler folk så vi hade avbytare, då hade det sett annorlunda ut. Förlorade med 5-1, och jag fick sätta tröstmålet. Åh är så tråkigt när resultatet inte säger ett smack om matchen, vi faller enbart på ork och dessa turmål de fick in. Nu har vi uppehåll i två veckor, sen hoppas jag vi är tillbaka ordenligt :)

Imorgon väntar seminarie i Kalmar!










Kommentarer
» Frida

Känner igen det där med mannens djupa sömn. Samma här hemma! K brukar fråga ibland om jag hör när Frank slår upp ögonen, då han själv inte hör honom.


Kom ihåg






Trackback