Pluggbreak

Hallå!
 
Har just nu ett "pluggbreak", så tittar in och säger hej. Gårdagen bestod av att läsa ut böckerna inför tentan, och lappa dom lite så jag hittar lätt i dom. Det hann jag med lagom tills Travis skulle hämtas på dagis. Han var på jäkelhumör som vanligt när jag hämtade hem honom haha. Han är nog i någon jäkla trotsålder eller något för tillfället. Man kan inget annat än att skratta åt det, att en sån liten människa kan vara så envis och ha sådant humör är mycket konstigt hehe. Men vilja av stål har den lilla grabben, han vet minsann vad han vill här i livet. Nu pratar han så mycket också så man förstår det mesta vad han menar. Igår var alltså en sådan dag som man bara slängde sig på soffan när han somnat och andades litegrann. Men det hann jag inte göra länge för kvällen avslutades med innebandyträning.
 
Idag vaknade Travis vid 6, och då bar in honom till vår säng som vanligt. Han låg och styrde, babblade och klängde. Jag hade inte tänkt somna om, men helt plötsligt vaknar jag till och då ligger Travis på samma kudde som mig, med pannan emot min och hans hand vilar på mig kind. Vi hade alltså somnat om och då var klockan kvart i åtta. Hur mysigt var inte det :) Fick väcka honom vilket inte var det lättaste, det var ju dagisdax för honom vid 9. De skulle precis ut i skogen när jag lämnade honom så han kommer ha det skoj idag :)
 
Nähe nu ska jag fortsätta att plugga medans det är lugnt här hemma :)
 
 
 






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback