Söndag igen

Bra på att uppdatera känner jag :) Ja som sagt förra helgen hade vi besök, Mattias mamma och sambo och även hans bror med sambo. Så då var det fullt upp. Jag var även iväg och spelade match på lördagen. Söndagen blev det en städ och plockdag som vanligt. I veckan har det inte hänt mycket alls så ni har inte missat något. Jag blev sjuk i måndags, feber och halsont men det var bara att släpa sig iväg till VFUn. På onsdagen var jag dock hemma och vilade. Mattias blev också sjuk, och undrar onsdagen blev Travve med dålig så de fick vara hemma resten av veckan och krya på sig tillsammans.I fredags spelade jag match, bästa matchen hittills även att vi förlorade med 4-1. Kunde likagärna varit tvärtom som jag ser det. Riktigt jämt och stämningen i laget var på topp. Jag fick sätta tröstmålet :) Igår var vi iväg till Kalmar. Jag handlade massa träningsgrejer och Travve skulle få en vinterjacka, men vi hittade vekligen ingen alls. Så dåligt! Vi tog en sväng på Ikea också och fick med oss en hel del hem till bubbis rum som är under makeover. Han fick även en ny säng av mormor och mini som han sov i inatt. Det gick jättebra att sova i stor säng :) Han klev upp en gång igårkväll och sen la jag honom igen och då blev det tyst. Kvart över sju imorse vaknade jag av att han öppnade sin dörr, så gick han till toan och ropade på mig sen gick han
 och hämtade sin bil och körde på den till vårt sovrum. Så öppnade han dörren och klev in o hoppade upp i sängen :)Idag har vi styrt i hans rum, byggt ihop saker, rensat och rivit bort hans bårder eftersom han ska få nya tapeter framöver. Annars en tvätt och städdag som vanligt på söndagarna. Nu glor vi på solsidan, sen blir det sängen tidigt. Det är så skönt på söndagar att bara ligga och mysa i sängen :)






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback