Kalas

Hej från soffan!
 
Idag åkte Mattias pappa hem till Värmland igen. Nu är vi en dörröppning fattigare i huset, och det är skönt på ett sätt för nu slipper jag vakna av att Travis tex hostar. Men nackdelen är att man behöver springa till andra änden av huset om han nu skulle vakna på natten, sen hör man honom inte direkt heller. Men faktiskt så är det inte så ofta han vaknar längre. Det brukar vara om han är sjuk mest. Som nu när han har den där himla hostan så har han vaknat om nätterna. Imorse vaknade han vid 5 också, då fick han följa med in till vår säng där vi somnade (läs Travis) om gött i sängen. Jag fick ligga med halva kroppen utanför, sen sov Travis med fötterna på kudden så mitt ansikte brottades med två små fötter. Inte lätt att somna om då haha. Jag lämnade de där två perssons sovande i sängen och gick upp och kokade ägg o fixade frukost istället. Var och kollade till Travis ett par gånger för vi har en väldigt hög säng så det vore inte skönt att ramla ur den. Jag bullade upp mitt täcke och kuddarna och han låg mot dom hela tiden, men man vet ju aldrig.
 
Är mest kaos på Travis rum, men det blir bra när det är klart. Har så mycket inredning jag vill köpa så det blir svårt att välja vad man ska gå på :) Idag har vi även haft kalas för tvååringen. Bjöds på smörgåstårta och fika, och Travis öppnade paketen direkt när han fick dom haha. Inget vänta här inte, de skulle slitas upp direkt :) Han var riktigt trött ikväll, så hoppas han får sova hela natten nu utan att behöva hosta. Hoppas även på att han sover länge imon, för det behöver jag :)
 
Sitter och glor i soffan och gör ingenting, lika bra att gå och lägga sig med andra ord. Ska försöka lägga in bilderna från kalaset imon :)
 
 
 






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback