Upptagen

Anledningen till att det ekat tomt här inne är för att jag har haft fullt upp med att förbereda opponering och fixa en redovisning inför idag. Var i Kalmar för att slutföra uppsatsen i förmiddags, och ja jag tror det gick bra :) Det återstår att se de kommande veckorna! Nu lämnar jag det bakom mig för stunden.

Jag har även lyckats bli genomförkyld, och det har satt sig i bihålorna. Har ett helsike med det, ont gör de. Hoppas verkligen det går över fort för jag vill träna... Alla planerna på det förstördes nu, så tråkigt.

Vi har varit ute hela dagen idag. Travis har hjälpt till att klippa gräset, och styrt där ute. Han blir så ilsk när vi ska gå in haha! Han med humöret :) Sitter på soffan med en stor skål med frukt och tar igen mig nu. Ska bli riktigt skönt med fredag imon, och jag hoppas jag blir bättre över natten.








Kommentarer

Hej bruden.
Såg dig idag :-) Du körde bilen bakom mig mot Kalmar i några minuter när det blev stockning efter olyckan. Och så drog du iväg så fort filen delades i två innan Kalmar. Hoppas att du hann i tid dit du skulle.
Hälsa Ted från oss

Ania och Glenn

Svar: Hallå =)
Jaså där ser man :) Ja jag undrade vad som stod på först eftersom det gick i 30 km ett bra tag, men hörde på radion om olyckan sedan så det var förståligt. Ja jag var tvungen att dra på lite så jag inte skulle bli sen till mitt seminare hehe. Tar for ever att leta upp en parkeringsplats i Kalmar också, men jag hann i tid. Skönt med motorväg in till Kalmar :) Det ska jag göra!
Nathalie Larsson


Kom ihåg






Trackback