Uppsats lider mot sitt slut

Skönt att ha Mattias hemma, nu är allt som vanligt igen :) Idag har jag fixat med uppsatsen medans Travis var på dagis. Har inte riktigt koll på vad som ska ske på torsdag då jag måste åka till Kalmar för en opponering. Jag skrev ett mejl och frågade läraren eftersom jag inte får veta så mycket nu när jag är på vfu, men fick ingen svar, hmm... Ska i alla fall prata lite på skype med en tjej som går i klassen imorgon på förmiddagen och se om det löser sig. Vi ska opponera på varandras uppsatser så :) Är glad att det gått så bra som det gjorde. Var riktigt orolig ett tag att jag inte skulle ha tid till allt, men det lönade sig att jobba röven av sig i början så slapp man göra så mycket arbete nu mot slutet.
 
Cyklade och hämtade Travis på dagis idag, han blev jätteglad. "Hjälm me" säger han så fort han ser en cykel haha. Bra att han vet att han måste ha det :) Vi stannade ute och lekte när vi kom hem. Sandlåda, blåsa såpbubblor och gunga bestämde han att vi skulle styra med. Har varit på gymmet och kört ett pass ikväll. Duschade där för det är så skönt att komma hem och bara slå sig ner och äta mat :) Tittar på teen mom just nu och äter lite. Roligare än så blir det inte idag :)
 
 






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback